Monday, November 16, 2015

Parka mood

Geaca kaki

EN
I love my new parka jacket, I have another one for spring - autumn season only, but the new one top. Besides being very thick is also having that kind of cut I've been looking for some time. And because the fur is removable the other one is for sale :) if you want to see it again click here and here.
I am so excited about my acquisition that I already prepared two 
outfit with this centerpiece. As you already know I like to invest in some key pieces that later on I can challenge in mind to create different outfits around it.
Until next time stay fashion!
From Romania with love!

RO
Ador noua mea geaca parka, mai am una de primavara toamna, insa asta este top. Pe langa faptul ca este foarte groasa are si acel tip de croiala pe care l-am tot cautat de ceva timp. Si pentru ca blana este detasabila cealalta este la vanzare :) daca doriti sa o revedeti intrati aici si aici.
Sunt atat de incantata de investitie incat am pregatit deja doua tinute cu aceasta piesa centrala. Cum deja v-am obisnuit imi place sa investesc in anumite piese cheie care ulterior sa-mi puna mintea la contributie in a crea diferite tinute in jurul lor.
Pana data viitoare ramaneti in tendinte!
Din Iasi cu dragoste!



Cizme calatet
Riding boots
Geaca aviator
Gradina botanica Iasi
Parka

Gradina botanicaGradina verde




Parc Copo Iasi
Geanya Gucci
Cizme Ecco
Camasa in carouri
Plaid shirt
Tendinte 2016
Kaki

No comments:

Post a Comment